GAMBAR TERKINI ANUWAR HOT!! Mesti tengok...!  

Posted by ilun olak






Anwar dengan sengajanya membuat kelam-kabut, kekecohan dan cuba melemparkan fitnah terbarunya malam tadi di Gombak Melawati yang berkesudahan disuraikan oleh pihak Polis.
Keadaan menjadi haru-biru kerana penyokong mereka tidak dapat mengawal perasaan kerana marah ceramah tersebut terpaksa dihentikan oleh kerana dikatakan menyebarkan fitnah terhadap individu yang sangat dimusuhinya.
Perasaan dendam Anwar semakin menjadi-jadi dan meluap-luap setelah satu persatu keburukkannya didedahkan kepada rakyat.
Kali ini Anwar mencipta cerita panglipur-laranya untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat yang kebanyakan telah angkat kaki meninggalkan Pakatan Anwar kerana pembohongannya yang selalu tidak mengusulkan bukti, sebaliknya hanya mempamerkan dan menayangkan kertas dokumen kosong diatas pentas, yang dicanangnya adalah bukti untuk menutup mata rakyat.
Sebenarnya adalah hanya menyebarkan fitnah dendam busungnya untuk mengalihkan perhatian dan cuba menutup kes liwatnya, kes pornstar dan paling ditakutinya isu DNA.
Malam ini Anwar akan buat hal pula di Pulau Pinang, meneruskan penyebaran fitnahnya untuk mendapat sokongan rakyat kembali setelah ramai yang telah tahu yang Anwar ni memang banyak temberangnya dan memang busuk punya orang kerana hanya ingin melepaskan hajat dendamnya terhadap Kerajaan.
Maklumlah dah jadi sampah, bahan buangan memang busuk dan memang tak boleh digunakan lagi ataupun dikitar semula.
Raja Sesumpah yang takut nak bersumpah...!!!

This entry was posted on 09:15 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments