katakan tidak kepada pakatan rakyat  

Posted by ilun olak


Kita tolak pakatan rakyat kerana mereka akan membawa huru hara di negeri sarawak.negeri kita sarawak yang aman damai sebelum ini akan jadi  negeri yang carut sekiranya pakatan rakyat menang.mereka ini akan menyebabkan ketidakstabilan politik di Sarawak kerana masing-masing gila kuasa..kami selesa dengan cara hidup yang dipimpin oleh BN sebelum ini dan kami tak mau seperti nasib orang kelantan,penang dan sebagainya yang dipimpin oleh pakatan rakyat.mula kempen janji setinggi gunung,bila dah menang hilang tak nampak batang hidung.lepas tu guna cara samseng robohkan gerai rakyat dan rampas tanah orang asli...aduhh....aduh....dengar tu orang BELAGA??

kita undi BN oleh kerana mereka telah banyak membangunkan sarawak sehingga hari ini sarawak dah maju dan kita juga dapat hidup aman damai.selain daripada itu BN sarawak mempunyai plan pembangunan yang jelas dan banyak di sarawak untuk masa depan negeri ini dalam mencapai hasrat ingin menjadi negeri terkaya di malaysia.

This entry was posted on 16:34 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments