Azizah buktikan jam tgn Omega di tangan beliau!!!  

Posted by ilun olak

WAN AZIZAH mengesahkan jam tangan OMEGA milik Anwar Ibrahim laki beliau yang juga seorang pemimpin anugerah tuhan. Ini menidakkan gelaran Raja Kongkek kepada AnWar! Dengan adanya jam OMEGA yang dicari-cari ini maka pentinglah Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan untuk menyiasat kesahihan video, pelakon lelaki dan wanita dan yang mana satu jam OMEGA yang sebenarnya! Kabinet perlu membenarkan penubuhan Suruhanjaya ini.

Malangnya Wan Azizah cuma tayang jam OMEGA kat dalam handphone je! Wan Azizah nak buat saspens dan lawak kongkek sebenarnya. Hakikat disebaliknya adalah tidak mustahil Anwar Ibrahim memiliki beberapa utas jam tangan OMEGA! Jadi yang mana satu jam OMEGA yang dikatakan `hilang' dan `tertinggal' selepas mengongkek? Mungkinkah Anwar sengaja meninggalkan jam tangan OMEGA beliau setiap kali mengongkek?[time meliwat dia cuma tinggal sperm] Dan adakah jam tangan OMEGA ditangan Wan Azizah adalah salah satu dari jam tangan OMEGA yang ditinggalkan selepas dot dot dot dengan Wan Azizah? Mungkinkah akan lebih ramai wanita tampil menyerahkan jam tangan OMEGA milik Anwar? 

This entry was posted on 20:45 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments