Bukan hanya kerana beliau dari parti Barisan Nasional.  

Posted by ilun olak

Calon Barisan Nasional di N.57 Belaga YB Liwan Lagang telah diberikan kepercayaan sekali lagi untuk mewakili Barisan Nasional sebagai calon BN di Belaga untuk pilihanraya kali ini.Beliau merupakan salah seorang Pemimpin Belaga yang telah banyak membawa perubahan serta kemajuan di daerah Belaga walaupun beliau hanya berpeluang memimpin dalam satu penggal sehingga DUN Sarawak dibubarkan.
Walaupun demikian beliau secara umumnya telah menunjukkan sifat seorang pemimpin yang bertanggungjawab dalam memimpin rakyat Belaga sebelum ini.Sifat bertanggungjawab beliau terbukti setelah dilihat berdasarkan rekod kepimpinan beliau sebelum ini dalam memimpin  Belaga.Jadi untuk pilihanraya kali ini kita sebagai rakyat Belaga harus memberi sokongan kepada beliau untuk menjamin pembangunan berterusan di Belaga.Saya sebagai rakyat Belaga amat bersyukur kerana beliau diberi kepercayaan sekali lagi oleh Parti Barisan Nasional sebagai calon untuk mewakili parti tersebut.Barisan Nasional telah mengambil keputusan yang tepat kerana memberi kepercayaan kepada beliau.Beliau adalah calon pilihanraya yang kami tunggu-tunggu.Beliau pasti akan menang  dan mendapat undi yang ramai.
YB liwan lagang adalah pemimpin Belaga yang berkaliber.kami mahu beliau kekal sebagai YB Belaga. Bukan hanya kerana beliau adalah calon Parti yang prihatin iaitu Barisan Nasional namun sifat beliau  telah menunjukkan beliau adalah pemimpin yang kami cari.beliau adalah pemimpin yang kami sanjungi.beliau adalah pemimpin yang kami pilih untuk meminpin rakyat belaga..LIWAN LAGANG MESTI MENANG,HIDUP BARISAN NASIONAL..

This entry was posted on 04:18 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments