PAKATAN RAKYAT BELUM LAYAK  

Posted by ilun olak

Bagiamana kita nak mengharapkan Parti Pembangkang untuk memimpin masyarakat kita di negeri  Sarawak sedangkan mereka asyik bertengkar dalam parti mereka sendiri.Sampai ada yang keluar dari parti pembangkang untuk menyertai BN apabila mereka sedar bahawa pucuk pimpinan Parti pembangkang lebih kepada gila kuasa sehingga ada yang berebut kerusi untuk pilihanraya.
Baru-baru ini SNAP dan PKR bertelagah kerana berebut kerusi di tempat yang sama iaitu di Belaga.Bagaimana kita nak mengharapkan mereka ini untuk memimpin rakyat?nampaknya mereka bukan sebualat suara..Parti mereka bermasalah.Amat memalukan!!!jelas menunjukkan pucuk pimpinan Parti pembangkang amat lemah kerana mereka gagal mengawal parti mereka sendiri.Kalau parti sendiri gagal dikawal sudah tentu rakyat yang ramai tidak dapat dikawal.JELAS PARTI PEMBANGKANG akan membawa rakyat kearah kehancuran.bagaimana mereka nak bagi pembangunan untuk rakyat sekiranya mereka menang sedangkan mereka asyik bertengkar.BERTENGKAR!!!!!!BERTENGKAR!!!.
ITULAH hakikatnya bila orang sama degil,angkuh,sombong,keras kepala dan gila kuasa dikumpulkan dalam satu parti.mereka akan asyik bertengkar lebih daripada memikirkan apa yang harus mereka buat untuk rakyat,.jadi parti pembangkang jelas tidak boleh diharapkan kerana mereka GILA KUASA.

Mereka boleh dikatakan" Indah khabar daripada rupa".Mereka adalah Parti yang bermasalah kerana ahlinya adalah orang yang angkuh,sombong dan gila kuasa sampai bertelagah antara parti sendiri kerana berebut kerusi.Kata nak memimpin Sarawak...sorry!!pimpinlah PARTI  anda dahulu sehingga tak ada masalah then baru tanamkan hasrat untuk memimpin rakyat sarawak..Parti pembangkang belum layak untuk memimpin sarawak kerana memimpin ahli partinya sahaja sudah gagal.ini kan pula rakyat sarawak...So sorry to PAKATAN RAKYAT,kami tetap memilih BARISAN NASIONAL sebagai pemimpin sarawak.HIDUP BARISAN NASIONAL..

This entry was posted on 23:19 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

MAJULAH BARISAN NASIONAL...
PARTI PEMBANGKANG PERGI MAMPUS...

"Say No" to Pembangkang. "Say Yes" to Barisan Nasional. Rakyat Sarawak 100% sokong BN.

memang betul..PARTI PEMBANGKANG baik pergi mampus.pandai "cakap tak serupa bikin".bercakap macam Penyelamat Dunia..Tapi hakikatnya ahli parti mereka sendiri tak dapat mereka kawal inikan pula rakyat.

PKR Berlagak mahu memimpin rakyat....perjuangan mereka unpama "anjing menyalak gunung".. selesaikan masalah sendiri dulu baru pikir orang lain..mereka nie tak ubah bak kata pepatah" anak monyet di hutan disusukan anak sendiri mati kelaparan.......HIDUP BARISAN NASIOANAL..........