video lucah terbaru anwar ibrahim  

Posted by ilun olak

Pagi ini video sepanjang 10 minit telah ditayangkan kepada sekumpulan penonton terpilih. Video itu merupakan adegan seks di antara seorang individu Islam terkenal dengan seorang wanita berketurunan cina. Berita mengenai jemputan untuk menonton tayangan video tersebut mula bocor pada tengah malam tadi. Namun adalah dimaklumkan lokasi tayangan hanya dimaklumkan di saat akhir pagi ini.
Tayangan itu berlangsung jam 9 pagi hari ini disebuah lokasi mewah di ibu kota. Sehingga kini tidak diketahui siapakah yang menganjurkan tayangan tersebut dan siapakah perempuan berketurunan cina tersebut.
Blog ini akan melaporkan lebih lanjut berhubung video tersebut di dalam masa terdekat.
Menurut sumber yang dijemput menonton video itu, lelaki yang dirakam melakukan hubungan seks itu adalah Dato’ Seri Anwar Bin Ibrahim dan lokasi hubungan seks dilakukan ialah di sebuah SPA. Dato’ Seri Anwar Ibrahim yang terkenal dengan imej waraknya dan pernah mengetuai Angkatan Belia Islam Malaysia sedang berdepan dengan tuduhan meliwat buat kali kedua.
Sewaktu beliau dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1998, terdapat pelbagai dakwaan berhubung aktiviti tidak bermoral beliau yang turut melibatkan mengadakan hubungan seks dengan beberapa wanita dan lelaki. Anwar juga didakwa melakukan hubungan seks dengan isteri bekas pegawai khasnya. Bagaimanapun, Anwar menafikan semua pertuduhan tersebut.

This entry was posted on 07:08 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

tak serik-serik buat maksiat merata tempat,merata jantina..mamat jenis apa nih??2 alam ni bahaya..hati-hati ya pengikut PKR..silap haribulan habis kena sula senjata 2 alam yang dahaga.