PKR Satok Beroperasi Di Pondok Tandas???  

Posted by ilun olak

Krisis SNAP-PKR masih belum berhenti.  SNAP masih menuduh PKR tamak walaupun cuma berjaya memenangi 1 kerusi pada pilihan raya penggal ke 9.  Cita-cita mereka sentiasa tinggi menggunung namun masih tidak kecapaian.  

PKR perlu mengenal SMART goals sebelum memulai apa-apa aktiviti.  Jangan terlampau taksub dengan segala jenis tipu muslihat politik di hadapan mata.  

AMK Ahmad Nazib sudah mulai berkempen padahal canang baru sahaja dipalu.  Hatinya berkobar-kobar ingin menumpaskan Ketua Menteri Sarawak.  Apakan daya dia hanya dibenarkan untuk bertanding di Satok dan tidak di Balingian!  Lihatlah semangat yang telah ditunjukkan.  
Pondok Tandas yang diubahsuai
Pondok tandas awam telah ditukarkan kepada Bilik Operasi.  Kalau tidak percaya lihatlah sendiri.  Beginilah tamaknya PKR sehingga sanggup menyewa tandas untuk mengaburi mata ahli Majlis Tertinggi di Semenanjung.  Siapa yang tahu berapa harga sewa tandas sebulan untuk berkempen di Satok?  Pastinya mereka akan percaya tandas itu berharga sangat lumayan.  Memang tamaklah orang PKR!! Patutlah SNAP sudah awal lagi sedar penipuan PKR ini!!!!

This entry was posted on 22:57 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments